betabug... Sascha Welter

home english | home deutsch | Site Map | Sascha | Kontakt | Pro | Weblog | Wiki

10 November 2005

Unfreiwillige Überlebensparole

Zwei Tage im Bett
 
Parole ΖΩΗ ΟΧΙ ΕΠΙΒΙΩΣΗ

Die letzten zwei Tage verbrachte ich im Bett mit einer deftigen Erkältung. Was mich unfreiwillig an die Parole erinnerte, die in der Nähe unseres Hauses an die Wand gemalt ist: "ΖΩΗ ΟΧΙ ΕΠΙΒΙΩΣΗ" (Zoi ochi epiwiosi, etwa: "Leben, nicht Überleben". Eine Erkältung ist ja nicht gleich eine Frage von Überleben oder nicht. Aber wirklich Leben ist das auch nicht, schnief. Und wozu hat man denn einen "Blog", wenn man sich nicht mal selbst bemitleiden darf? :-) Da hoffe ich doch, dass ich schnell wieder auf dem Dampfer bin, um am grösseren Überlebenskampf in Athen teilzunehmen.


Posted by betabug at 21:11 | Comments (0) | Trackbacks (0)
ch athens
Life in Athens (Greece) for a foreigner from the other side of the mountains. And with an interest in digital life and the feeling of change in a big city. Multilingual English - German - Greek.
Main blog page
Recent Entries
Best of
Some of the most sought after posts, judging from access logs and search engine queries.

Apple & Macintosh:
Security & Privacy:
Misc technical:
Athens for tourists and visitors:
Life in general:
<< A Short Trip to Thessaloniki | Main | Attempted Abuse of Comment Notification Mails >>
Comments
There are no comments.
Trackbacks
You can trackback to: http://betabug.ch/blogs/ch-athens/230/tbping
There are no trackbacks.
Leave a comment